filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
I received a mattress that I bought for my son 2 weeks ago. It is a memory foam mattress that was the package with the kids bedroom set I had selected. I was not giving an option for the level of firmness and when I received I did realize it was really firm but felt I...
Read more
1.7
I didn't like
  • Poor customer service
#1050971
And a blister forms and starts to shed skin but in this case, the supposed to be leather is shedding. When I first noticed the scratch, call for it to be repaired due to being talked into purchasing extended warranty but was told that they only repair if we caused the...
Read more
El_Dorado_Furniture4200
El_Dorado_Furniture4200
El Dorado Furniture Verified Representative

Good Morning and thank you for your feedback. We apologize in regards to your experience. We would like to learn more about your case. Please send us an email with your conta...

1.6
I didn't like
  • Furniture quality
  • Whole experience
  • Poor customer service
#1042650
El Dorado Furniture - El Dorado sells defective furniture.
El Dorado Furniture - El Dorado sells defective furniture.
El Dorado Furniture - El Dorado sells defective furniture.
El Dorado Furniture - El Dorado sells defective furniture.
El Dorado Furniture - El Dorado sells defective furniture.
El Dorado Furniture - El Dorado sells defective furniture.
I furnished my entire home with furniture from El Dorado. Shortly after a year a sectional and a couch started cracking, I called El Dorado, and since a year had gone past, I was told it was no longer in warranty. Some time went by, and 2 triple recliner sofas started...
Read more
El_Dorado_Furniture4200
El_Dorado_Furniture4200
El Dorado Furniture Verified Representative

Good Evening and thank you for your feedback. We apologize in regards to your experience. El Dorado Furniture goes to great lengths to wow every customer, every time. We woul...

1.0
I didn't like
  • Poor quality product
  • Lack of concern about furniture falling apart
#1040122

Short Review for March 12, 2017, Pc_bad_quality

El Dorado Furniture
#1019967
Every furniture I have ever purchased from them is poor quality !!!!! Quality does not match the cost !!!!
Comment Be first to start a discussion
Show

El Dorado Furniture Sofa Review

El Dorado Furniture
#986814
5.0
No puede haber sido peor
Comment Be first to start a discussion
Show

Right Side Of Gray Leather Sectional Review

El Dorado Furniture
#945135
The issue was resolved shortly after I complained online... Prior to that nothing was done... I m satisfied with the replacement.
Comment Be first to start a discussion
Show

SOFA AND A LOVESEAT Review

El Dorado Furniture
#939101
3.3
Malisimo el servicio para reparar los muebles cuándo vienen *** defectos
Comment Be first to start a discussion
Show
Purchased 2 mirrored nightstands, $499 each, after a month, mirrors started cracking, I believe because they used inflexible adhesive in construction, and one in air conditioned environment, wood contracts, seems like new cracks every week. Eldorado offered me 30%...
Read more
2.4
I liked
  • Website worked well
I didn't like
  • Poor quality product
  • Do not stand behind their product
  • Return policy
#1038888
El Dorado Furniture - MY WORST RETAIL EXPERIENCE EVER
El Dorado Furniture - MY WORST RETAIL EXPERIENCE EVER
El Dorado Furniture - MY WORST RETAIL EXPERIENCE EVER
DO NOT PURCHASE ANYTHING HERE! They Sell DEFECTIVE furniture, Customer Service is TERRIBLE, No One Ever Answers The Phone, Your Calls Never Get Returned, and they Do No Follow Up. I am going to document my experience and if you think i'm uncooperative, unreasonable or...
Read more
Anonymous
JennyB

Hi ... I read your comments and I would be very upset as well. I was wondering if you have heard back from anyone yet?I recently purchased a mattress which they never gave me ...

El_Dorado_Furniture4200
El_Dorado_Furniture4200
El Dorado Furniture Verified Representative

Greetings and thank you once again for providing us your feedback as our number one priority at El Dorado Furniture is our customer satisfaction. We apologize about your expe...

2.1
I liked
  • Salesman
I didn't like
  • Return policy
  • Poor quality of failing furniture
  • Staff was nasty
#1029352
Purchased a $2,000 electric console leather couch with a 5 year manufacturer warranty. I thought it would be a good choice with the warranty. The product was delivered and the cup holders where the chairs go up and down stopped working correctly within 2 weeks. El...
Read more
El_Dorado_Furniture4200
El_Dorado_Furniture4200
El Dorado Furniture Verified Representative

Good Afternoon and thank you for your feedback. We apologize about your experience. We would like to learn more about your case. Please send us an email with further details t...

1.0
I liked
  • Went in for style and warranty
I didn't like
  • Customer service and warranty
#1027056
I purchased the "famous" transformer sofa and love seat from El Dorado about 3 years ago. I was lured into purchasing the "warranty" to cover the leather. After just 2.5 years, I also had my elbow go through the armrest in 2 places. Worst than that, the leather started...
Read more
2.8
I liked
  • Variety
I didn't like
  • Price
  • Warranty
  • Customer service
#1018366
Bought bed furniture and now it's falling apart. All the pieces are moving. Called once and they came and replaced a layer of the bed and now after a few months same issue plus middle of the bed pierces falling apart. Called again and now they said they can't help me....
Read more
El_Dorado_Furniture4200
El_Dorado_Furniture4200
El Dorado Furniture Verified Representative

Greetings and thank you for your feedback. We apologize about your experience. We would like to learn more about your case. Please send us an email to: customercare@eldoradofu...

Viragjs
Viragjs

2 months after getting this bed furniture, all the pieces falling part. Called them bc I knew something was not right, the installers didn't even screw the pieces right. So pi...

1.7
#1014802
we required the furniture to be delivered on a specific date. they would not give us a delivery date until we confirmed a sale with credit card. after making the purchase they then told us that we could not have the furniture on the day we needed it. We then asked to...
Read more
El Dorado Furniture - Peeling Leather
El Dorado Furniture - Peeling Leather
El Dorado Furniture - Peeling Leather
I Purchased a leather recliner set from El Dorado, and within 6 months it peeling and spotting, It looks like the leather has a very thin layer of outer skin. I paid $ 1,400.00 for the item. I have tried to contact them but cannot get a direct email for warranty dept...
Read more
El_Dorado_Furniture4200
El_Dorado_Furniture4200
El Dorado Furniture Verified Representative

Greetings, and thank you for your feedback. We apologize in regards to your experience. El Dorado Furniture goes to great lengths to WOW every customer, every time. We would ...

2.3
I liked
  • Salesman
I didn't like
  • Poor quality of failing furniture
#1009814